Blogger Layouts

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
WELCOME TO MINNIE BLOG

Friday, March 18, 2011

jeles and tired

            Dh lame rase nye aku x update blog nie..sibuk lar..sekarang aku dh posting wad 12u..wad yg paling buzy dekat ppum nie..aduhh...letih..tp itu lah tugasan seorng pelajar jururawat..mggu nie aku bersyukur sgt pada Allah..untuk exam 40%..aku dapat A..semua..alhamdullilah..cume tnggu exam final je..hopefully aku dpat wat yg terbaik...
            Actually..tajuk aku ari nie..jeles...aduhh..aku jeles dgn kwan2 aku..depa balek rumah..bila cuti..aku cuti esok..tp ari ahad keja..huhu..xbest kan..cuti pun terperap je dlm bilik..nk balik n9 pun...mak ayah aku dh balek penang...so..esok ape agenda aku pun xtau...huuhu..mak nk balik...abg..nk balik...penang..
         
          Xbest lar ari tu besday abg zairi..aku xdapat sambut dgn dia..nnt bezday aku pun aku xleh nk sambut dgn dia...rindu nye nk jumpa..tp xpe lar..walaupun jauh tp dekat di hati...ari nie aku dpat jge patient stupo..mmg susah nk bg makn..nme dia aunty tan..aku suap dia makn dia luah balek...au bg makn ubat..dia luah balik..aduh capet di buat nya..aku kesian tgk dia..dh kurus kering ...tp xnk makan gk.mmg memerlukan kesabaran yg tinggi lar..sape bleh bg dia makn..mmg aku tabik beb..perhhh..sabor je lar..

           Balik lak kpd family aku..mggu nie ank saudara aku sakit..demam..batuk semua lar..xnk berhenti.sampai ambek nebulizer lar nk bernafas...judin..mak su rindu kamu..muahh2x..huhu..tp mak su xdpat balek p tgk judin...semoga judin cepat sembuh erk..raya nnt kita jumpa...
           
           mggu depan mggu yg paling buzy:nk tahu knp?
 
1:hantar nursing report yg kedua-25/3/2011-10%
2.lawatan ke blood bank ppum-21/3/2011
3:hantar report blood bank-24/3/2011
4:hantar pamplet health education untuk patient-smokinh-25/3/2011
5:conference nursing care with client catheterization-24/3/2011.

     Perkara2 di atas wajib aku lakukan ....chayo!!!chayo!!!..fighting.........

No comments:

Post a Comment