Blogger Layouts

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
WELCOME TO MINNIE BLOG

Sunday, January 16, 2011

come

terima kasih kpd en.firdaus yg telah membuat kan blog ku begitu come..hehehehe.....nie first time aku ada blog sebenarnya..tu pn..abg firdaus yg tlng wat kn untuk aku.....mmmm.....nk cita ape erk...??aku nk cita ttg diri aku jgk ckit lar....nama aku:siti haslina hasni binti wan chek..org penang pnggil aku NANI....tp kt ppum nie org pnggil aku lina....aku nie study kt ppum amek nursing..dh sem 2 pun..cpat nya masa berlalu kan....tp maseh ada 5 sem untuk aku harungi lg...umur aku dh 19 dh...pun..hehe..tp muda lg kot
      
                               nie lar gmbaq aku skrg.....tp dh makin gemuk..huhuhuh
skrg nie aku berkwan dgn seseorg jejaka ni..nme dia zairi....dh berkerja pun...alhamdullilah walaupun masih bru hubungan kami..tp bahagia..n walaupun ada dugaan yg mcm mane  skali  pn..aku harus tempuhi..krana aku syg sgt kt dia.....hopefully..hubungan kami akan berkekalan.....aminn..

                                                   8 AZAM AKU TAHUN NIE???


1-.nak dapat senarai dekan pointer mau 3.7 ke atas...
2-maintain kan pointer aku dpat more than 3.0..wlaupun sem ni dpat 3.52..tp jgn putus ase ok..
3-xnk wat masalah lg dlam hubungan aku dan DIA.....
4-sembahyang xnk tinggal except cuti2 mlaysia
5-exam praktikal atau pun O.S.C.E mesti dpat A....or A-
6-Akan kol mak kau setiap hari jgn mak yg kol aku
7-duit elauan nk berjimat cermat simpan nk kawen dr skrg
8-nk bce quran slalu n pose sunat


                                 gambar2 aku dgn insan yg tersyg.............

No comments:

Post a Comment