Blogger Layouts

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
WELCOME TO MINNIE BLOG

Monday, January 17, 2011

letih..............huhuhuh

     aku bru je balik kuliah n praktik..aduhh..penatnye ari ni..kelas dri pukul 8 until 5ptg...then g beli mkanan lg nk bebrbuka posa..then beratur lg....aku puase ari ni.posa ganti n sunat skali...xtahular knp ari ni..kepala rasa berdenyut2 je...mcm ada jarum je dlm tu..nsb baek ada minyak cap kapak...bleh bertahan jgk lar..praktik smpai kul 5 td....dugaan lar smua ni...
      ari ni kwan baek aku kena marah dgn pn.hasrina sbab x amek note..microbiology n parasitology...sedih gk....aku sebagai kwan pun..bleh lupe nk peringatkan dia suh amek...note.. then kita org..satu kelas...xdpat note tu....ape lg kalut2 menyalin r tadi dlam kelas...xde can nk tdo wlaupun dok blakang...tp yg paling best nyer ari ni..kelas anatomy..satu jam je..alhamdullilah...aku bkan nya xsuka kelas tu..tp asyik kena soal je..dh lar xbce..ape lar aku nk jwab....bila kotak beracun tu berfungsi...
       Waktu praktik pharmacology  td aku blajaq bg kt patient intravenouse therapy...best jgk not bad this procedure..bnyak jgk nk kena ingat..tp kalo slalu wat insyaallah..aku bleh wat......letih ari ni sbb mcm 2 bnda baru masuk dlm kepala otak nie...ari ni jgk aku blaja..mcm mane bleh terjadinya patient tu sakit kepala...???aleh2...balek2 hostel..aku yg pening kepala...tp at least aku tahu jgk proses terjadi nya sakit kepala nie........


                                           patung nie lar slalu jadi patient aku bila praktik...name dia ALI...
        
            Abg aku pun demam ari ni n selsema...same 2 xsihat..sehati sejiwa lar katakan..aku pun pening..kepala..so..td msj kejap je lah..huuhuhu..semoga dia cpat sembuh..esok bleh g keja cm biasa....mlam ni pelbagai assigment menunggu aku...tggu nk wat dgn xnak wat je..assigment nie...mlasnye....xpe2 nani..chayo!!!chayo!!!..msti bleh habeh wat...punye...anatomy punyer assingment...nk g siap2
berbuka dulu lar.....esok sambung laen.........

No comments:

Post a Comment