Blogger Layouts

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
WELCOME TO MINNIE BLOG

Friday, January 21, 2011

kesabaranku

           Aku baru je..pas mandi..smbhyg n rehat..skrg nk up date blog...ari ni kelas abeh pkul 5...aku blajaq ari ni bg patient minum susu guna N.G tube..ari tu kan blajaq insert dia ja...ari ni kelas anatomy n physiologi..puan aku wat kuiz...tajuk2 renal system n integumentary system....kumpulan aku menang..hooorey...lawan dgn kumpulan power root...diorng kalah...hehhe..seronok..tp aku bkan bce pun tajuk tu..alhamdullilah..bleh jwab lar...walaupun kumpulan super power mng..tp kami xlar berlagak..standart r kumpulan aku ada 3 org dekan..mau xmenang..hehhe.
 
           Semalam aku tgk cita histeria...takot lar..lima2 org kami jerit nk smpai jiran sebelah pun nk mai tgk skali..gyla tul cita tu...mmg seram..aku nk g toilet pun takot..aku xbgun pg trus..takot nya hal..hehehe.nmpak je brani tgk..tp sebenarnya takot...hahhaha
  
           Kita beralih plak ptg nie..aku geram gyla kt roomate aku...ssesungguhnya insan bernama haslina amat membenci amira atiqah dan fatihah mat ansur...mmg lar sem nie aku xleh tukaq bilik..lg..tahun kedua bru bleh.....tp bg lar kerjasama ckit dgn aku... aku pun xingin nk dok ngn hg lar mira...pengotor..kalo bleh nk tukaq ari ni jgk..dulu aku heran org ada maslah roomate nie..tp kena kt batang hidung sendiri baru tau..huhu..mcm nie ceritanya..fatihah ni kwan baek dgn mira...diorng slalu mai lepak bilik aku...wat bising...smpai 2 3 pagi...maen game lar...besa lar perangai tomboy...kan..ptg td aku balik..mmg angin satu badan lar...diorg makn xbuang bungkus...then air oren depa tu...xbuang dlam tong sampah..meleleh2 kt lantai bilik aku then...kena karpet aku..tmpat aku dok solat..mengaji semua..depa bleh wat semak..ada ka patut
masuk nie aku dh halau teha tu 3 kali dh..jgn mai bilik aku...wat semak..jgn dok guna brg3 aku dlam bilik nie...tp muka xtahu malu ..datang jgk bilik aku..wat muka xtau malu betul...besa lar perangai mcm jantan..mana ada tahu malu.....dia berani dtg sebab roomate aku ada...aku tiap2 ari kemas bilik aku..depa wat semak...tp aku sabar slama nie..sbb aku xpernah marah kwan2 aku slama nie..aku xnk gaduh..aku xnk ada musuh....satu sem aku sabar ngn depa...skrg aku rasa xmampu nk sabar lg....karpet aku diorng duduk mkan2..bg tumpah sana sini..aku xmarah pun slama nie..tp aku pun manusia biasa jgk ada perasaan marah....tp yg paling aku sedih..depa bleh kutuk aku dgn jiran2 yg laen..kata aku ni..cerewet lar...mmg aku cerewet..sape xcerewet..bilik sepah..mcm kandang ape lg...kita nie kan anak dara..wat lar perangai mcm ank dara...ckit..nurse lak tu..ajaq patient jga kebersihan..tp kita yg xjaga....aku mmg pantang bilik aku sepah2 dgn makanan...tp diorang wat jgak..mmg lar aku sedih... mampus p kt diorang ar nk kutuk ape pun..aku kisah ape......YA ALLAH...sesungguhnye engkau mendengar isi hati ini...kau tabah kan lah hati ini dgn perangai2 amira dan teha...selama 6 bulan lg..aku untuk abehkan sem ini...kuat kan semangat aku...untuk hadapi semua ini...sabar ye nani..ssngguhnye ape yg berlaku ada hikmah.....jauhi aku dri hasutan syaitan..bila aku mrah ngn diorng..dua tu...aminnnnnnn...bye.      

No comments:

Post a Comment